Велосипедна втулка

Велосипедна втулка – це деталь колеса велосипеда. Конструкція втулки складається з корпусу, осі та підшипників. У корпусі втулки є фланці яких кріпляться спиці. В основному вони бувають на 28, 32 та 36 отворів. Кількість отворів на веловтулці має співпадати з отворами на обід. Наприклад, ви вирішили купити нову втулку і стара була на 36 спиць. Відповідно обід у вас був теж на 36 спиць і при своєму виборі втулки ви насамперед дивитеся саме на цей параметр. Або, наприклад, ви вирішили оновити повністю колесо і зібрати його на нових компонентах. У такому разі ви вибираєте і втулку, і обід за однаковою кількістю отворів під спиці для повної сумісності. Велосипедні спиці мають свою довжину та розміри змінюються кожні 2 мм. При збиранні нового колеса довжина спиць підбирається від показника висоти фланця втулки та висоти обода.

Які ще відмінності мають між собою велосипедні втулки? Насамперед це матеріал корпусу. Сталеві це дешеві, важкі та іржаві. Алюмінієві це 90% ринку якісних сучасних втулок. Далі йдуть види підшипників, вони поділяються на закриті промислові підшипники, в народі просто проми та звичайні насипні із системою конус-чашка. У першому випадку втулки на промпідшипниках довговічніші за рахунок герметизації кульок і вимагають менше догляду. Конусні або так звані насипні підшипники зустрічаються набагато частіше та прості в обслуговуванні. І ті й інші види підшипників у втулках бувають різної якості, як по гладкості самої кульки і чашки, так і за якістю пильовика, що захищає від бруду та води. Наприклад усім відома компанія Shimano використовує у своїх втулках насипні кульки і запевняє, що їх якість у комбінації з необхідною кількістю мастила ідеально підходять для велосипедних поїздок на ближні та далекі відстані. Як правило, втулки на промах дорожчі за рахунок високої якості самих підшипників, а також фрезерованого (цілісного) корпусу з полегшеного алюмінієвого сплаву.

З появою дискових гальм вело-втулки придбали нові доробки в корпусі для кріплення ротора. Найчастіше зустрічаються втулки під дискове гальмо з кріпленням на шість болтів. Японці із Shimano виготовляють втулки із запатентованим шліцевим кріпленням Center Lock. Також варто знати що осі втулок мають різні діаметри та типи кріплення до рами велосипеда та передньої вилки. Найпопулярнішими є порожнисті осі діаметром 9 мм із хром-молібденового сплаву під ексцентрик – кріпильна деталь для швидкого затиску коліс. На більш бюджетних велосипедах стоять недорогі втулки із цільними 10 мм осями на гайках. Ці два види осей найпопулярніші, звичайно в залежності від стилю та дисципліни їзди бувають спеціальні осі та затискачі під певний тип байків.

Не дивно, що на двоколісному велосипеді і дві втулки:) Задня від передньої втулки відрізняється наявністю кріплення задніх зірок. Дешевший і застарілий варіант це різьбове кріплення зірок. Такий тип зірок називають тріскачками і вони мають низку недоліків. Прикипання різьблення в міру пройдених кілометрів і складність демонтування, перекіс навантаження губить саму вісь втулки і вона в результаті ламається, а також відсутня можливість заміни окремих зірочок у міру їхнього зносу. Сучасна касетна втулка має барабан із шліцевим кріпленням задніх зірок. Цей тип втулок під касету отримав світове визнання та використовується всіма виробниками якісних касет від 7 до 11 зірок. Більш надійне кріплення та розподілене навантаження на вісь, а також у набірних касетах є можливість заміни однієї зірки.

В інтернет-магазині Velobuy (Велобай) ви зможете вибрати та купити потрібну велосипедну втулку за точними параметрами для вашого велосипеда. За необхідності уточнюйте інформацію за кольором, розміром та іншими характеристиками, а також телефонуйте за детальнішою консультацією щодо видів вело втулок та їх наявності. Замовте велосипедну втулку для швидкого відправлення в міста: Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Львів, Запоріжжя, Миколаїв, Житомир, Херсон, Івано-Франківськ.

Показано 1–9 із 233